“Transformarea (Trilogia Transformarea #1)” de Justin Cronin – Ana are carti!

“Transformarea (Trilogia Transformarea #1)” de Justin Cronin

În zilele acestea, peste tot auzi numai de coronavirus. Coronavirus în stânga, coronavirus în dreapta, coronavirus în sus, coronavirus în jos. Am tot auzit cuvântul acesta, încât am început să-mi fac griji că în cazul în care coronavirusul chiar va aduce sfârșitul lumii o să fiu complet nepregătit. Așa că am decis să remediez situația.

Pentru a mă antrena pentru ce va urma am început revizionarea documentarului TV ‟The Walking Dead” (tocmai am terminat sezonul 2, care cred că este și cel mai slab), pe partea de jocuri video am început ‟The War is Mine” (știu că e vorba de război, dar tot acolo o să ajungem dacă vine apocalipsa) și așa am ajuns la partea literară unde m-am oprit.

Motivul este că prima alegere ar fi „Apocalipsa” lui Stephen King, apoi „Ciuma albă” de Frank Herbert, apoi „Ciuma stacojie” de Jack London, apoi „Însemnări din vremea Molimei” de Norman Spinrad (aș putea face un material cu toate aceste cărți: Șoc și groază – Pandemia în Literatura SF!!!). Dar am zis să profit de situație și să mă împrietenesc cu două cărți care zac în bibliotecă de ceva timp. Prima este ‟Simfonia itinerantă” de Emily St. John Mandel și a doua – ‟Transformarea” de Justin Cronin. Respectivele au fost nebăgate în seamă deoarece: prima are un titlu compet neatractiv și o copertă de zici că este vorba de un ghid montan (dar e ultra mega uber recomandată pe goodreads.com și a costat doar 10 ron), în timp ce a doua după ce am cumpărat-o am aflat că este vorba de sfârșitul lumii provocat de… vampiri. Acum, eu când zic vampiri mă gândesc la cei din seria de romane ‟Amurg” și din cauza asta nu pot să concep că Edward & Bella pot aduce The End of Days. Așa că Transformarea a ajuns la fundul listei De citit…

Nefiind atras în mod special de nici una dintre cele două, am decis să aleg câștigătoarea după ce voi citi primul capitol din fiecare. Și am început cu ‟Simfonia itinerantă”. A fost OK, nimic special, interesant, dar doar atât. Așa că am trecut la ‟Transformarea”. Și am citit primul capitol, l-am citit și pe al doilea, am trecut la al treilea și uite așa s-a făcut 12.00 noaptea și eu nu doream să las cartea din mână, așa că am continuat… Urmarea: îmi voi face antrenamentul literar pentru sfârșitul lumii citind ‟Transformarea”! Vampiri, feriți-vă!!!

Cartea poate fi cumpărată online de AICI, de AICI, de AICI, de AICI, de AICI (ebook), de AICI, de AICI, de AICI sau de AICI